Veelgestelde vragen

Met regelmaat worden ons vragen gesteld over de werking van de producten, de werking van de website of het retourneren van producten. Hieronder hebben we op de meestgestelde vragen een antwoord geformuleerd. Mocht het antwoord dat je zoekt er niet tussen staan, neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.

Onderwerpen

 

De horloges

Hoe werkt het systeem?
Kijk hier voor meer informatie over de werking van de Deja vu Horloges.

Wat zit er in een set?
Elke premium set bevat een uurwerk naar keuze, twee banden en minimaal vijf sierringen. Daarnaast krijg je er een handige bewaarbox bij en de accessoires om elke dag jouw persoonlijke horloge samen te stellen: een montagenaald en montageringen.
Een mono set bevat een uurwerk naar keuze, een band en minimaal vier sierringen. Ook bij de mono set krijg je een handige opbergbox én de accessoires.
Met de sierringen maak je elke dag een andere combinatie!
Meer informatie over de werking van de banden en de sierringen kun je hier lezen. In elke set is dezelfde informatie toegevoegd.

Hoe monteer ik het horloge?
Dat is afhankelijk van welk uurwerk je gebruikt. Bij het 20mm uurwerk plaats je eerst een band en daarna één of meerdere sierringen over het uuwerk. Bij het 28mm uurwerk plaats je eerst de sierringen en daarna de band vanaf de onderzijde over het uuwerk. Sluit bij het 28mm uurwerk altijd af met de RVS ring voordat je de montageringen plaatst.
Als er beweging in het uurwerk en de sierring zit, kan er een afstandring tussen het uurwerk en horlogeband geplaatst worden.
Meer informatie over de werking van de banden en de sierringen kun je hier lezen.

Hoe zet ik de tijd van het horloge goed? 
Bekijk hier hoe je de tijd aan kunt passen van de Deja vu uurwerken.

Hoe vervang ik de batterij?
Wij adviseren de batterij bij een professioneel bedrijf te laten vervangen. Bijvoorbeeld bij een juwelier of edelsmid. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op voor een passende oplossing. We adviseren niet het zelf te vervangen in verband met de garantie én het waterdicht sluiten van de kast.

Wat is de garantietermijn?
Op het uurwerk zit 2 jaar garantie. Deze is van toepassing is bij een technisch probleem.
Uitgesloten van garantie zijn het glas en de batterij, tenzij er sprake is van een productiefout.
Je kunt in de menu optie 'Mijn Account' en 'Bestellingen' zien wanneer je een bepaald artikel hebt aangeschaft.



De tassen

Hoe werkt het systeem? 
Kijk hier voor meer informatie over de werking van de Deja vu Tassen.



Bestellen

Waarom moet ik een account aanmaken als ik wil bestellen?
Onze webshop biedt mogelijkheden voor het inzien van de bestelstatus, een overzicht van de bestelhistorie, je gespaarde Friends punten en abonnementen op nieuwsbrieven.
In een account worden al je instellingen bewaard en kun je opzoeken welke producten je hebt besteld.
In de toekomst zullen we meer functies en privileges toevoegen aan je account.

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten verzenden?
Je account bevat een persoonlijk adresboek. In je persoonlijk adresboek kun je meerdere adressen invoeren en bewaren. Deze adressen kun je gebruiken om tijdens het afrekenen aan te geven dat je je bestelling op dat adres af wilt laten leveren. 
Je kunt ook een adres invoeren tijdens het afrekenen. Dat adres zal worden bewaard in je persoonlijke adresboek.

Hoe kan ik betalen?
De meest gebruikte betaalmethodes bieden we je aan om het je gemakkelijk te maken. We hebben een pagina vol met informatie over betalingen. Lees er hier alles over.

Wat is de levertijd?
Bij elk product is aangegeven of het op voorraad is of niet.
Producten die voorradig zijn, worden binnen 2 werkdagen verzonden. Dit betekent dat deze binnen 3 werkdagen bij je thuis worden bezorgd.
Producten die niet voorradig zijn, worden direct na je bestelling bij de betreffende leveranciers besteld. Afhankelijk van de leverancier worden deze binnen uiterlijk 9 dagen bij ons afgeleverd. Je ontvangt deze producten bij je thuis binnen 10 dagen. In de praktijk is deze levertijd trouwens meestal korter. Wij verzenden zodra de bestelling compleet is, behalve als een product niet bij onze leverancier voorradig is. Als producten voor kortere of langere tijd niet voorradig zijn bij onze leverancier, dan zullen we je daarvan op de hoogte brengen en eventueel een alternatief bieden. De overige producten worden wel verzonden.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt in de menu optie 'Mijn Account' en 'Bestellingen' zien wat de status is van je bestelling. Zodra een bestelling door Time To Watch wordt verzonden, ontvang je daarvan bericht. Als een artikel niet voorradig is, dan brengen we je daar ook van op de hoogte via e-mail.

Ik heb een kortingscoupon of cadeaubon. Waar kan ik die invullen?
Als je een kortingscoupon of cadeaubon wilt invullen, open dan de Winkelwagen pagina.
Onderaan de Winkelwagen pagina is een veld weergegeven met de naam 'Kortingscode' en een veld met 'Cadeaubonnen'. Voer de code die je hebt ontvangen daar in en kies de knop naast het veld. De korting of de cadeaubon wordt nu verwerkt en afgetrokken van het totaalbedrag.

Het is mogelijk om meerdere cadeaubonnen per bestelling in te leveren. Als de bestelling een totaalbedrag heeft dat lager is dan de waarde van de cadeaubon, dan blijft het verschil tussen de waarde van de cadeaubon en de bestelling op de cadeaubon staan. Je kunt deze dan voor toekomstige bestellingen gebruiken.

Het is niet mogelijk om meerdere kortingscodes per bestelling te gebruiken.



Sparen met de Time to Watch Friends pas

Wat is de Time to Watch Friends pas?
We willen onze enthousiaste klanten graag belonen. We gaven daarom een Friends pas uit. Met het oog op het milieu zijn we in 2017 gestopt met het uitgeven van 'echte', fysieke pasjes. Uiteraard kun je nog gewoon sparen en profiteren van de aanbiedingen. Wil je weten hoe het werkt en waar je voor kunt sparen? Kijk hier voor meer informatie over de Time to Watch Friends club.

Kan ik ook sparen zonder Friends pas? 
Ja, het sparen is onderdeel van het bestelsysteem en je puntensaldo wordt bijgehouden in de 'Mijn Account' pagina's. Om te kunnen sparen hoef je dus alleen een bestelling te plaatsen. Je hoeft voor het sparen niet persé een Friends pas te hebben.

Waar kan ik voor sparen? 
Kijk hier voor meer informatie over de Time to Watch Friends club.

Wanneer kan ik de korting verzilveren? 
Korting kan worden verrekend vanaf een bepaald puntensaldo. Kijk hier voor meer informatie over de Time to Watch Friends pas.
De korting kan worden verzilverd tijdens het afrekenen: bij de keuze voor de betaalmethode. In het scherm zie je een selectievakje waarmee je de punten kunt verzilveren. Als je het selectievakje niet ziet, dan heb je nog niet het minimaal aantal punten gespaard.

 

Verlanglijstje

Hoe kan ik een verlanglijstje maken?
Een verlanglijstje maak je door gebruik te maken van de knop 'In Verlanglijst' bij de artikelen die je graag cadeau wilt krijgen of zelf nog wilt aanschaffen. Open daarvoor de details van het artikel en kies eventueel de juiste opties, zoals maat of kleur. Kies daarna 'In Verlanglijst'. Het artikel is nu toegevoegd aan je verlanglijst.
Je kunt je verlanglijst inzien door te kiezen voor de link 'Verlanglijst' helemaal bovenin het scherm.

Hoe kunnen vriendinnen in mijn verlanglijstje kijken?
Dit kan door zelf je verlanglijst te openen door te kiezen voor de link 'Verlanglijst' helemaal bovenin het scherm. Onder alle artikelen van je verlanglijst, staat een internet adres (een URL) die je aan je vriendinnen kunt doorsturen. Ook kun je 'm zelf openen of in je Favorieten zetten.
Gebruik de knop 'Email naar een vriendin' om het lijstje direct naar een vriendin te emailen. 



Retourneren en Garantie

Kan ik een product retourneren?
Ja, kijk hier voor de Verzend & Retour informatie.

De kleur van het artikel wijkt af van de afbeelding op de website (of catalogus)

Dit is mogelijk en helaas onoverkomelijk. De kleuren van de producten, zoals deze op iemands beeldscherm worden weergegeven zijn van veel factoren afhankelijk. Een kleur wordt op een beeldbuis (traditionele monitor) vaak iets anders weergegeven dan op een lcd-scherm of led-scherm (platte monitor). Daarnaast spelen de instellingen van een beeldscherm ook een rol en maakt het ook uit of je overdag of 's avonds naar je beeldscherm kijkt. Kortom, er spelen een hoop factoren een rol bij het weergeven van kleuren. Hierdoor is het dus mogelijk dat de kleur van een artikel afwijkt van de kleur die je op je beeldscherm hebt gezien. Deze afwijking proberen wij zo gering mogelijk te houden door goede foto's op onze website te plaatsen, houdt er echter wel rekening mee.

Hoe maak ik aanspraak op de garantie?
We hebben een pagina met informatie over garantie en klachten. Kijk hier voor de Verzend & Retour informatie.

Ik heb een klacht
We hebben een pagina met informatie over garantie en klachten. Daar vind je alle informatie.



Wachtwoord

Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
Ja, je kunt in de menu optie 'Mijn Account' en 'Wachtwoord wijzigen' je nieuwe wachtwoord instellen. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kunt altijd een herinnering van je wachtwoord opvragen door op de link te klikken juist boven de knop 'Inloggen'. De link heeft als titel 'Wachtwoord Vergeten?'.

Ik heb geen toegang meer tot mijn bij jullie bekende e-mail adres. Wat nu?
Neem contact met ons op om je e-mail adres aan te laten passen.



Bedrijfsgegevens

Dit zijn de gegevens van ons bedrijf:

Time to Watch
Zandhaai 1A
5658BA Eindhoven

Tel. 040-235 1782

ING Bank NL96 INGB 0004 3555 32
KvK Eindhoven 1723 2907
BTW NL1750.49.221.B01

x